Käisime otsimas
kevadet ja kevade tunnuseid. Vaatasime puid mis kohe kohe hiirekõrvus on ja
tõdesime , et tõesti vaatamata visale talvele on siiski kätte jõudnud kevad.
teisipäev, 24. aprill 2018
Pokud käisid 26. oktoobril 2017 Tallinna Loodusmuuseumis
Pokud osalesid Tallinna Loodusmuuseumis programmis „Avastuste tuba”. Lisaks
sellele said lapsed uudistada loodusmuuseumi püsinäitusi.
Avastuste
ruumis sai uurida meeli ja meeleelundeid:
Avastuste ruumis saab
katsudes, kuulates, vaadates ja nuusutades teada, kuidas loomad maailma
tajuvad. Ruum tutvustab kujundlikult loomade meeli, seejuures on näitena
kasutatud loomaliike, kelle üks või teine meel või meeleelund on eriti hästi
arenenud või väga omapärane.
Nii
on võimalik heita ümbritsevale pilk läbi kärbse, koera või kala silmade ning
võrrelda, kui erinev on metskitse ja inimese nägemisulatus. Saab teada, kuidas
kuulevad nahkhiir ja elevant ning testida, kuidas kõlab inimese hääl metsas,
koopas või kirikus. Uurides händkaku koljut selgub, et kõikidel loomadel ei
asugi kõrvaavad ühel kõrgusel.
Naerulindude rühm külastas Viimsi looduskeskust mais 2017
Õppeprogramm „Metsas on väge!”
Eesmärgid:
1) Laps huvitub loodusest ja omab austust looduse vastu
2) Laps mõistab metsa väärtust meie rahvakultuuris
3) Laps oskab leida seoseid metsa eluringis
4) Lapsed tutvuvad loomadega, keda võib metsas kohata
Lapsed said vaadata õppefilmi metsloomadest, kompisid kätega
augus olevaid metsaga seotuid esemeid ja püüdsid neid ära arvata. Lapsed said
enda kaalu võrrelda metsloomade omadega. Kuulati laule ja lõpuks pandi üheskoos
kokku metslooma pusle.
Naerulinnud käisid Kohila vallas Kõnnu järve ümbruses 1. novembril 2017
Teema: „Läbi metsa rabajärve äädre”.
Eesmärk:
1. Tutvustada metsa ja raba ning õpetada lapsi seal liikuma.
2. Õppida tundma nende kasvukeskkondade tuntumaid taimi.
3. Selgitada, miks peab loodust hoidma.
4. Rabas ja metsas käitumise reeglid.
5. Tutvume älbe ja rabajärvega, rabavee maitsmine.
Konnakesed õppekäigul Saadjärve Looduskoolis 2.mail 2017
Konnakesed käisid bussiga toredal parveretkel Saadjärvel, kus meil oli
õppeprogramm „Järv elukeskkonnana”. Läbi mänguliste tegevuste ja aktiivõppemeetodite teostati meile järveuuringuid parvega
Saadjärvel (temperatuuri, sügavuse ja vee läbipaistvuse mõõtmine parvelt).
Lapsed said harjutada iseseisvat tegutsemist. Lapsed said teadmisi järvest ja
järveelustikust (taimed, kalad, linnud, putukad, ämblikulaadsed, vähilaadsed.
Lapsed said teadmisi toitumisahelast ning õpivad märkama ja aru saama seoseid
looduses. Lapsed õppisid mõistma muutusi looduses ja inimese mõju loodusele.
Tellimine:
Postitused (Atom)